.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم ساری پای منبر روحانی می نشینند
رئیس‌جمهور در قالب بیست و دومین سفر استانی فردا با سفر به استان مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری دیدار مردمی با مازندرانی‌ها خواهد داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان فردا ۲۰ مهرماه در قالب بیست و دومین سفر استانی به همراه تعدادی از معاونین و وزرای دولت به مازندران سفر کرد.

رئیس جمهور فردا صبح در بدو ورود به ساری با حضور در ورزشگاه متقی این شهر دیدار مردمی خواهد داشت.

روحانی در ادامه سفر یک روزه جلسه مشترکی با سرمایه‌گذاران استان مازندران دارد و همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند.

وی در آخرین برنامه این سفر نشست خبری با نما‌ینده‌های رسانه‌های محلی و استانی خواهد داشت.

در جریان این سفر نیز تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور برای پیگیری برنامه‌های دولت و دریافت نقطه نظرات مردم و مشکلات آنها به شهرستان‌های این استان سفر خواهند کرد که بر این اساس عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بابل؛ حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در نکا، بهشهر و گلوگاه؛ عبدالرضا رحمان‌فضلی وزیر کشور و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در تنکابن؛ سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آمل؛ علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در قائم‌شهر، سیمرغ و جویبار؛ مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در نور حضور می‌یابند.

همچنین محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در ساری؛ اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مشاور رئیس‌جمهور در محمودآباد؛ مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در بابلسر و فریدونکنار حاضر خواهند شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.